Mazda6 Спорт Комби

Mazda 6 Спорт комби

G Vectoring Control (GVC)

Ноември 1915


В разгара на Първата Световна война немският физик Алберт Айнщайн публикува революционната си теория за гравитацията. Прозрението на Айнщайн е гениално – във всяка една област на пространството гравитацията и ускорението са взаимозаменяеми.

Ноември 2016


След 8 години изследване и разработки проведени в развойният център на Мазда в Япония, инженерите внедряват технология G Vectoring Control (GVC) в Мазда 6 модел 2017. Системата работи точно на принципа открит от Айнщайн. Измерва гравитационните сили и чрез създаване на ускорение с противоположна сила и посока ги преодоляват.

Как се създават тези ускорения?


G vectoring 1


Математически всеки един вектор (в случая отбелязан в лилаво), независимо от силата и посоката му може да бъде разложен на 2 вектора – надлъжен и напречен спрямо автомобила.

  • Надлъжният вектор (отбелязан със син цвят) се създава от въртящият момент.
  • Напречният вектор (в червено) се създава от управлението на волана.

Остава системата бързо и точно да определи силата и посоката на прилагане на надлъжно и напречно ускорение, за да се получи противопоставяне на гравитацията.

G vectoring 2

Дали работи?


Вижте Видео-клипове, които ясно илюстрират работата на системата.


G vectoring 3


 

G- Vectoring Control

Динамичен Активен Контрол на движението

  • Увеличава стабилността на автомобила като контролира сцеплението на гумите с пътната настилка и осигурява по-добро разпределение на натоварването между отделните колела.
  • Увеличава комфорта на пътниците – автомобила се превръща в място за почивка което е още по-силно изразено при пасажерите на задните места – при деца намалява вероятността да им стане лошо при движение по път със завои.
  • Увеличава динамиката – автомобилът може да се движи сигурно, комфортно и стабилно в завой.


G- Vectoring Control превръща автомобила в място за почивка, комфорт за пътниците и динамично удоволствие за водача

От 4.4 л/100 км

Разход на гориво в комбиниран цикъл

От 116 гр/км

CO2емисии в комбиниран цикъл

Неподръжаем дизайн

Новата Мазда6 Ви грабва дори само като я гледате. Вече е официално: 37 съдии отсъдиха на Мазда6 реномираната наргада за продуктов дизайн 2013 “Red Dot Award”. Микса от динамика, изкусителност и грация показват принадлежността й към дизайнерската линия КОДО.
Прочетете повече >>



* Информацията за разхода на гориво, емисиите на CO2 и разхода на енергия са в съответствие с Директива 1999/94/ЕО. Показаните стойности се отнасят за разход при комбиниран цикъл на шофиране.

СЪЗДАДЕНА ДА ПРИВЛИЧА ПОГЛЕДИ

Не е лесно да вдъхнеш живот на концептуален автомобил. Въпреки това днес пред вас стои Мазда6 – серийна версия на незабравимата концепция TAKERI. От хипнотизиращите светлини, през салона, изтъкан от майсторство, до уникланата SOUL RED боя. Като най-новата интерпретация на KODO дизайна, Мазда 6 демонстрира динамичната визия както в движение, така и в покой.



КОНСТРУИРАНА ДА ПРОМЕНЯ ПРАВИЛАТА

Дизайнът на Мазда6 бе изключително предизвикателство. Когато се стремиш към красота, често функционалността остава на заден план. Нашият инженерен екип прие като предизвикателство превръщането на изяществото в нещо наистина функционално. Така Мазда6 стана по-красива, по-аеродинамична, по-бърза, по-стабилна, по-здрава, по-лека и по-икономична.



От 4.4 л/100 км

Разход на гориво в комбиниран цикъл

От 116 гр/км

CO2емисии в комбиниран цикъл

  • 2017-Mazda6_Wagon_1
  • wowslider
  • 2017-Mazda6_Wagon_3
2017-Mazda6_Wagon_11 wowslider2 2017-Mazda6_Wagon_33
jquery slideshow by WOWSlider.com v7.4m
Джанти Не просто красиви - перфектни
Спиращите дъха джанти с внушителни 225/45 R 19 гуми са страндарт при ниво на оборудване ULTIMATE

Летите джанти с гуми 225/55 R 17 са серийна екстра още от ниво на оборудване EMOTION

В процеса на създаване, пробвахме над 20 дизайна, за да постигнем съвършеното колело, което е красиво, здраво и леко!



Цветове За най-изтънчения вкус
  • Бял перлен металик (25D)
  • Титаниев металик (38P)
  • Метеорно сив перлен металик (42A)
  • Черен перлен металик (41W)
  • Кралско син перлен металик (35JC)
  • Арктически бял (A4D)
  • SHINARI сиво-син перлен металик (42B)
  • Страстно червен перлен металик (41V)

ПОЕМЕТЕ КОНТРОЛА

Благодарение на новоразработения команден бутон на централната конзола имате възможността да контролирате почти всички функции на опционалния 5.8 инча пълноцветен монитор. Аудио, навигация, Bluetooth handsfree – всички важни функции са с отделни бутони, позволяващи Ви интуитивна употреба без да сваляте очи от пътя.



ДОКАЗАТЕЛСТВО ЗА ИСТИНСКО МАЙСТОРСТВО

Формата, изгледът и усещането за всеки елемент в Мазда 6 се допълват естествено и подчертават цялостното усещане за качество и висока класа. Дизайнерите ни отделиха особено внимание върху контраста на изисканите твърди и меки материали, използвани в купето, които просто молят да бъдат докосвани.



  • 2017-Mazda6_Interior1
  • 2017-Mazda6_Interior2
  • wowslider
  • 2017-Mazda6_Interior4
2017-Mazda6_Interior11 2017-Mazda6_Interior22 wowslider3 2017-Mazda6_Interior44
jquery slideshow by WOWSlider.com v7.4m

ВИЖ, ЗА ДА ПОВЯРВАШ

Шофирайки Мазда 6 имате повишено зрително поле със значителните 9.6?. Това ще Ви помогне да получите по-добра представа за пътните условия, както и да “взимате” завоите с много по-голяма увереност. Променихме местата за закрепяне на страничните огледала отново за максимално добра видимост.

ДОРИ И АУДИО СИСТЕМАТА Е ПРОЕКТИРАНА ЗА ПОСТИЖЕНИЯ

Mazda6 е първата Mazda, предлагаща Bose® Centerpoint® 2 - премиум аудио система с 11 говорителя. Centerpoint® 2 Ви позволява да се насладите на музикално съраунд преживяване от почти всякакъв вид стерео източник – CD, MP3, Радио, AUX източник или дори аудиофайловете от вашия мобилен телефон или iPod.

НАСТРОЙКИ НА ЗВУКА

Дори в автомобил тих колкото Мазда 6, понякога околният шум може да намали удоволствието да слушате любимата си музика. Bose AudioPilot технология за компенсиране на шума постоянно анализира силата на музиката и силата на околния шум посредством микрофон в купето. Събраните данни се анализират и аудио сигналът дигитално се модифицира за оптимално музикално изживяване.

ХАРМОНИЯТА НИКОГА НЕ Е БИЛА ТОЛКОВА ВДЪХНОВЯВАЩА

Управлявайки Мазда 6 имате чувството, че тя е естествено продължение на тялото Ви. Кормилната уредба Ви свързва съвършено с пътя, без да повишава страничното ускорение. Това Ви помага да постигнете баланс при движение с висока скорост, като значително намалява напрежението за шофьора. Голяма заслуга за това има EPASS (Electronic Power Assist Steering System), която позволява на “пилота” да се наслаждава на криволичещите планински трасета, като същевременно се чувства перфектно и в натоварените градски условия.

ЗАВИВАЩИ СВЕТЛИНИ

Стандарт при по-високите нива на оборудване, Bi-Xenon светлините с AFLS (Adaptive Front-Lighting System) завиват заедно с волана, като Ви позволяват да видите по-хубаво какво Ви очаква зад следващия завой. Изчислявайки ъгъла на завой и скоростта, AFLS осветява пътя по възможно най-добрия начин.

НЕЗЕМНИ ИДЕИ. ЗЕМНИ ПРИЛОЖЕНИЯ - SKYACTIV

Започнахме от идеята, че потенциалът на модерния автомобил не е реализиран изцяло. Отрекохме общоприетото и създадохме автомобил, който е едновременно по-производителен и по-икономичен. Това се постига от съвместната работа на цялостна SKYACTIV технология, която включва:

ШАСИ SKYACTIV-CHASSIS

Конструирани в хармония със SKYACTIV-BODY, кормилната система и окачването спомагат за пъргаво поведение при ниски скорости и стабилно стоене на пътя при високи. Създадохме ги леки, за да получите по-директно и естествено усещане зад волана.

I-ELOOP – ДОРИ СПИРАНЕТО ВИ ЗАРЕЖДА!

Мазда 6 е първата Мазда със системата i-ELOOP – регенеративна спирачна система, която складира кинетичната енергия при спиране във високоефективен кондензатор. Това позволява на автомобила да ползва 100% от капацитета си за ускорение, като елиминира загубите от алтернатора. По този начин Ви осигурява икономия на гориво в рамките на 5%.

СКОРОСТНА КУТИЯ SKYACTIV-MT

Шестстепенна скоростна кутия с по-ниски предавателни числа, вдъхновена от легендарната МХ-5 Миата. По-малка, по-лека и по-здрава, в сравнение с която и да било правена от нас до момента.

СКОРОСТНА КУТИЯ SKYACTIV-DRIVE

Инженерите ни създадоха изключително прецизна, високопроизводителна автоматична скоростна кутия, която комбинира усещането от ръчната смяна на предавките и плавното превключване на автоматика. Много по-отзивчива и същевременно по-ефективна от досегашните.

РАМА SKYACTIV-BODY

Мазда е първата компания в света, която ползва високоякостна стомана в сериен автомобил. SKYACTIV-рамата на Мазда СХ-5 ползва тази лека, но по-здрава стомана в критични точки от конструкцията, като по този начин гарантира по-ниско тегло, докато защитава значително по-добре пътниците

НИЕ СЕ СЪСТЕЗАВАМЕ –
ВИЕ ПЕЧЕЛИТЕ!

През 1991 г. Мазда влезна в историята като първия азиатски автомобилен производител, спечелил 24-те часа на Льо Ман. Този невероятен успех бе постигнат с изцяло нашия роторен двигател, който беше моментално забранен като сериозна заплаха за състезателните серии. Днес Мазда отново променя правилата! Използваме целия потенциал на нашата SKYACTIV технология срещу конкуренцията в 24-те часа на Дайтона. Този път нашият подвиг ще бъде с невероятната ефективност на дизеловия SKYACTIV-D и неговия колосален въртящ момент.

ДА! – СЪСТЕЗАТЕЛЕН
ДИЗЕЛОВ ДВИГАТЕЛ

Състезателният двигател SKYACTIV-D 2,2 споделя над 60% от частите на двигатели SKYACTIV-D, предназначени за конвенционалните ни автомобили. Всичко в този агрегат е конструирано да бъде изключително здраво, икономично и сигурно - едновременно на пътя и на пистата.

i-ACTIVSENCE – ВАШИЯТ
АНГЕЛ ХРАНИТЕЛ

i-ACTIVSENCE е цялостен подход за сигурност при шофиране. Мазда се стреми да подобри уменията на всеки един шофьор като го подготви предварително, предоставяйки жизненоважна информация за взимане на умни решения. i-ACTIVSENSE е комбинация от системи за активна безопасност, която алармира за това, което шофьорът няма как да предположи. Тези системи помагат за предусещането на опасни ситуации, предотвратяване на сблъсък или намаляват негативните ефекти, в случай, че такъв е неизбежен.

RVM – REAR VIEW MONITORING SYSTEM

Когато Мазда 6 е в движение, радари следят за обекти, намиращи се в “мъртвата зона” на шофьора. Ако предприемете смяна на платното и подадете мигач, системата ще сигнализира с мигаща светлина в съответното огледало и предупредителен звуков сигнал.

8 ВЪЗДУШНИ ВЪЗГЛАВНИЦИ КАТО СТАНДАРТ

Мазда 6 стандартно се предлага с усъвършенствани двойни предни въздушни възглавници със сензори за позицията и теглото на шофьора и пътника до него. Стандарт са също и двойните странични въздушни възглавници, както и страничните завеси с покритие на предните и задните места.

MRCCS – MAZDA RADAR CRUISE CONTROL SYSTEM

Еволюцията на темпомата! Тази система не само позволява да поддържате избрана от Вас скорост, но и следи за останалите участници в движението, като се адаптира спрямо тяхната скорост и дистанция.

SCBS – SMART CITY BRAKE SUPPORT

При движение от 5 до 35 км/ч тази система следи за обекти пред автомобила. В случай на повишена опасност от сблъсък, системата подготвя спирачките, като наглася накладките по-близко до спирачния диск. Нещо повече - ако шофьорът не предприеме спиране, системата може автоматично да приведе автомобила в покой, за да минимализира опасността от сблъсък.

LDWS - LANE DEPARTURE WARNING SYSTEM

Система, следяща за местоположението Ви на пътното платно. В случай на нежелано напускане на лентата (без да е подаден светлинен сигнал с мигач), системата алармира със звуков и светлинен сигнал. Системата е активна при скорост над 60 км/ч.

HBCS – HIGH BEAM CONTROL SYSTEM

Системата максимализира ползването на “дълги” светлини при шофиране през нощта. HBCS автоматично превключва на “къси”, когато засече друг автомобил (движещ се пред или срещу Вас).

 
 
00:01
 
 
 
 
02:18
 
 
 
 
 
 
 

7c29ccf607
/wp-admin/options-general.php?page=emc2-popup-disclaimer%2Femc2pdc-admin.php
498c5233d1
2851
1
Приемам
Отказвам
http://mazda.bg
1

Този уебсайт ползва “cookies”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го се съгласявате с получаването на “cookies”.

Приемам Отказвам