МОЯТ ПРОФИЛ

Всичко, което трябва да знаете за настройките на вашия акаунт: как да редактирате потребителския си профил, да промените настройките на приложението или езика, да редактирате лични данни и дори как да регистрирате или изтриете акаунта си. Тук също можете да търсите в разширени функции, като добавяне на допълнителни драйвери и управление на известия.

КАК ДА РЕГИСТРИРАМ?

Просто влезте с имейл адреса си и въведете кода за потвърждение, който ще получите по имейл, за да го потвърдите. След това въведете телефонния си номер. Ще получите код за потвърждение чрез SMS. Въведете кода, за да потвърдите телефона си. След това ще бъдете поканени да въведете личните си данни, за да завършите профила си. И след като сте настроени, ще можете да добавите данни за автомобила си.

 

НАСТРОЙКИ НА ПРОФИЛА МИ В MAZDA

Как да променя клиентските си данни?

1 Отидете на „меню за хамбургер“ (т.е. икона с три вертикални линии) в горния десен ъгъл на екрана на приложението
2 Докоснете Профил
3 Докоснете „меню с още опции“ (т.е. икона с три вертикални точки) в горния десен ъгъл на екрана на приложението
4 Докоснете „Промяна на имейла“; „Промяна на паролата“ или „Редактиране на профил“
5 Редактирайте данните на клиента и кликнете върху „Запазване“, за да запазите промените

Ами ако вече съм регистриран за акаунт в MyMazda?

Ако вече сте регистрирани за акаунт в MyMazda, можете просто да регистрирате друго отговарящо на условията превозно средство, за да се възползвате от свързаните услуги.

Как мога да изтрия акаунта си в MyMazda?

1 Отидете на „меню за хамбургер“ (т.е. икона с три вертикални линии) в горния десен ъгъл на екрана на приложението
2 Докоснете Профил
3 Докоснете „меню с още опции“ (т.е. икона с три вертикални точки) в горния десен ъгъл на екрана на приложението
4 Докоснете „Редактиране на профил“
5 Изберете „Изтриване на вашия акаунт“

• Ще бъдете поканени да потвърдите заявката си. След като потвърдите, че ще излезете от MyMazda, вашият акаунт е изтрит.
• Ако промените решението си и искате да се върнете в MyMazda, ще трябва да преминете отново през процеса на регистрация. Моля, обърнете внимание, че изтриването на вашия акаунт в MyMazda не изтрива данните за клиентите, които съхраняваме за вас.
• Ако изтриете приложението MyMazda от устройството си, то не изтрива автоматично профила ви в MyMazda, все пак ще трябва да изпълните горните стъпки, за да се откажете напълно от MyMazda.

МОГАТ ЛИ МНОГО ПОТРЕБИТЕЛИ ДА СЕ РЕГИСТРИРАТ С ЕДИН ИМЕЙЛ?

Не, допълнителни потребители трябва да използват имейл адреси, които в момента не се използват в приложението MyMazda.

МОГАТ ЛИ МНОГО ШОФЬОРИ ДА ИЗПОЛЗВАТ ЕДИН ПРОФИЛ?

Да, за свързани превозни средства, основният водач може да покани до четирима
други водачи за свързани услуги в MyMazda, и по -късно ги премахнете по всяко време. За да добавите други водачи:

1 Отидете на „Моето превозно средство“
2 Докоснете „Управление на водачи“
3 Ако има свободно място, натиснете „+ Поканете шофьор“

КАК ДА ДОБАВЯМ/ПОКАНЯ ВТОРИ ШОФЬОР?

Изберете „Управление на шофьорите“ в секцията „Моето превозно средство“ и след това натиснете покана на водача, като попълните личните данни на допълнителният водач.

 

МОГАТ ли МНОГО ПОТРЕБИТЕЛИ да бъдат регистрирани с един имейл?

Не, допълнителни потребители трябва да използват имейл адреси, които в момента не се използват в приложението MyMazda.

МОГАТ ЛИ МНОГО ШОФЬОРИ ДА ИЗПОЛЗВАТ ЕДНА ПРОФИЛ?

Да, за свързани превозни средства, основният водач може да покани до четири други водачи на свързани услуги в MyMazda и по -късно да ги премахне по всяко време. За да добавите нови шофоъри:

1 Отидете на „Моето превозно средство“
2 Натиснете „Управление на водачи“
3 Ако има свободно място, докоснете „+ Поканете шофьор“

Ако промените решението си, можете да докоснете „Отказ на поканата“, за да оттеглите поканата си.

За следващите собственици на автомобила, как да пререгистрираме превозното средство при новия собственик и да изключим данните от първия собственик?

Новият собственик може просто да отмени функционалността на свързаните услуги от първия собственик по всяко време чрез приложението MyMazda. Новият собственик е предупреден, че приема от друг собственик. Първият собственик е уведомен, че услугите са прекратени.

Как да добавя/поканя втори водач?

Изберете управление на шофьори в секцията „Моето превозно средство“ и след това натиснете покана на водач.

Как да анулирам покана за втори шофьор?

В раздела „Моето превозно средство“ можете да изберете раздела „Шофьори“, за да управлявате шофьорите и да отмените поканите.

Как да дефинирам разрешения за втори водач?

В раздела „Моето превозно средство“ можете да изберете раздела „Шофьори“ за управление на водачи и да кликнете върху името на избраните водачи.

Как да премахна втори водач?

В раздела „Моето превозно средство“ можете да изберете раздела „Шофьори“ за управление на водачи и да кликнете върху името на избрания водач.

Получих имейл с покана да стана втори водач, какво да правя?

Ако нямате акаунт в MyMazda, моля, инсталирайте приложението и се регистрирайте, използвайки същия имейл адрес, с който сте получили поканата. След като влезете, ще видите поканата и можете да я приемете. Ако имате акаунт в MyMazda, просто натиснете върху бутона приемам.

Защо не виждам специфични функции на свързани услуги?

Функциите на вторият водач се определят от основният водач. Ако не виждате конкретна функция, моля, свържете се с основният водач.

Получих имейл, в който се казва, че някой друг е основен шофьор в моето превозно средство, какво да правя?

Имейлът, който сте получили, означава, че някой друг е записан като основен водач на вашето превозно средство. Ако този човек е направил това неправилно, можете да добавите превозното средство още веднъж и да извършите процеса на регистрация отново.

Ако продавам автомобила си Mazda, следващият собственик ще може ли да види данните ми?

Не, новият собственик на превозното средство няма да може да види нито една от данните на предишния собственик.

КАК ДА ПРОВЕРЯВАМ СЪОБЩЕНИЯ ИЛИ СЕРВИЗНИ КАМПАНИИ?

Можете да проверявате важни съобщения, като сервизни кампании и друга информация за състоянието на автомобила - като нивата на зареждане на батерията - чрез Центъра за известия. Просто кликнете върху съобщението за повече подробности. Той също така ви уведомява за всякакви проблеми, включително безопасност и сигурност, както и ви предоставя новини и актуализации от Mazda.

 

Ще получавам ли новини и напомняния за услуги на всичките си устройства?

Ако сте избрали опцията получаване на известия, ще получавате напомняния за услуги на всичките си мобилни устройства.

Защо не получавам известия?

Моля, проверете дали имате зададени разрешения за контакт, за да получавате известия от приложението MyMazda в настройките на вашето устройство. Можете също така да избирате между различни видове известия.

ДОПЪЛНИТЕЛНИ ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

За да сте сигурни, че нито един въпрос не остава без отговор, открийте, проучете отговорите на най -често задаваните въпроси в другите категории.