СЕРВИЗ И УСЛУГИ

Поддръжката на автомобила е важна, но може да е трудно да си спомните кога е време за проверка. Приложението MyMazda ви помага да се придържате към препоръчителната поддръжка, като предоставя напомняния. Този раздел с често задавани въпроси също обхваща въпроси относно пътната помощ и как да намерите най -близкия търговец на Mazda.

СЕРВИЗНА ИСТОРИЯ    ПРЕДСТАВИТЕЛ       ПЪТНА ПОМОЩ

КЪДЕ ДА НАМЕРЯ СЕРВИЗНАТА ИСТОРИЯ НА АВТОМОБИЛА СИ?

Изберете „MyMazda“ от главното меню и изберете „Моите сервизни обслужвания“. Тук ще намерите всички предишни сервизни посещения за преглед или изтегляне.

SERVICE HISTORY

Защо историята на обслужването ми не се актуализира, въпреки че услугата ми приключи днес?

Записите в историята на услугите обикновено се актуализират 24 часа след извършване на услугата. Ако историята на вашите услуги не изглежда да е била актуализирана след този период, моля, свържете се с обслужващия ви дилър или с нашия екип за обслужване на клиенти на customer_relations@mazdaeur.com.

Какво представлява PDF контролен списък и как да го изтегля?

По време на определени услуги при предпочитания от вас дилър на Mazda персоналът ще документира състоянието и всички констатации относно вашия автомобил в специален PDF контролен списък. Кликнете върху иконата за изтегляне в секцията „контролен списък“, за да отворите специалния PDF контролен списък, който ще се отвори във вашия четец на PDF файлове за вашия смартфон/таблет.

Как мога да разбера за всички части и елементи, които може да се наложи да бъдат заменени?

Ако сте отложили сменята на части и елементи, но състоянието все още се показва като „отворено“ или ако имате други въпроси относно този раздел, най -добре е да се свържете с дилъра извършил последното сервизно обслужване.

Къде мога да намеря сервизната историята на автомобила си?

Изберете „MyMazda“ от главното меню и изберете „Моите сервизи“. Тук ще намерите всички предишни сервизни услуги за преглед или изтегляне.

КАК ДА ВИДЯ, КОГА ПРЕДСТОИ СЛЕДВАЩОТО СЕРВИЗНО ОБСЛУЖВАНЕ?

Контролна лампа с гаечен ключ ще свети 500 км преди изискването за сервизно обслужване или 15 дни преди да е необходимо обслужване. В приложението MyMazda:

• Изберете „Моето превозно средство“ в главното меню
• Изберете автомобила си
• Крайният срок и пробегът се показват под изображението.

КАК МОГА ДА ЗАЯВЯ СЕРВИЗНО ОБСЛУЖВАНЕ?

Можете да търсите конкретен дилър, като използвате търсенето на дилъра или като изберете от „Моите услуги“ на главния екран или в главното меню под Моите услуги. Можете също да кликнете върху предпочитания от вас дилър на Mazda и да заявите сервизно обслужване.

КАК МОГА ДА ЗАЯВЯ СЕРВИЗНО ОБВАНЕ?

Можете да търсите конкретен дилър, като използвате търсенето на дилър или като натиснете върху Сервиз на главния екран или в главното меню под Моите услуги. Можете също да кликнете върху предпочитания от вас дилър на Mazda и да заявите сервизно обслужване.

DEALERS

Как да намеря най -близкия дилър на Mazda?

  • Изберете „MyMazda“ от главното меню и докоснете „MyMazda Dealer“
  • Използвайте текущото си местоположение, за да намерите най -близкия дилър
  • Ако предпочитате, можете да търсите, като използвате име на местоположение или име на дилър, като използвате съответните полета за търсене

АКО ИСКАМ ДА ОТПРАВЯ КЪМ РАЗЛИЧЕН ДИЛЪР НА MAZDA ОТ МОЯТ ОБИЧАЕН, КАК МОГА ПЪРВО ДА ВИДЯ КАКВИ УСЛУГИ ПРЕДОСТАВЯ?

Моля, разгледайте „Дилъри“ и прегледайте списъка с услуги, които всеки отделен дилър предоставя.

КАК ДА НАМЕРЯ НАЙ-БЛИЗКИЯТ ДИЛЪР НА MAZDA?

• Използвайте текущото си местоположение, за да намерите най -близкия дилър
• Ако предпочитате, можете да търсите, като използвате име на местоположение или име на дилър, като използвате съответните полета за търсене
• Изберете „MyMazda“ от главното меню и докоснете „MyMazda Partner“ за последния си обслужващ дилър

КАК ДА ЗАЯВЯ ПЪТНА ПОМОЩ?

• Изберете „Моето превозно средство“ от главното меню.
• Изберете „Пътна помощ“ отдолу на автомобила. Той ще покаже адреса на текущото ви местоположение, за да можете да информирате екипа за пътна помощ, когато се обадите (уверете се, че настройките за местоположението на телефона са включени, за да се покаже адресът на текущото ви местоположение).
• Как да се обадите: ще се покаже телефонен номер за контакт или бутон за обаждане, така че можете да се обадите директно за помощ.
Моля, обърнете внимание, че може да възникнат допълнителни разходи, ако се обадите в служба за пътна помощ в друга държава. За повече подробности се консултирайте с вашия мобилен оператор.

ДОПЪЛНИТЕЛНИ ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

За да сте сигурни, че нито един въпрос не остава без отговор, открийте, проучете отговорите на най -често задаваните въпроси в другите категории.