ЗАЩИТАВАЙТЕ ВАЖНОТО ЗА ВАС

СЕРВИЗНИ КАМПАНИИ И ПРОГРАМИ

Сервизна кампания се отваря, когато Mazda Europe установи, че някой от нашите модели има дефект, свързан с безопасността, или не отговаря на национален стандарт за безопасност. Можете да разберете дали вашият автомобил е засегнат от изтегляне, като единственото, което ви е необходимо, е вашият VIN номер.

КАКВО Е ИЗТЕГЛЯНЕ?

Когато Mazda установи проблем с продукта, свързан с безопасността, правилата или емисиите, компанията официално обявява изтеглянето му. Клиентите ще бъдат уведомени за изтеглянето по пощата във възможно най-кратък срок, за да могат да организират безплатна проверка или ремонт от оторизиран сервиз на Mazda.

КАКВО Е SSP (ПРОГРАМА ЗА СПЕЦИАЛНИ УСЛУГИ)?

Когато Mazda идентифицира проблем с продукт, свързан с висока удовлетвореност на клиентите, компанията ще обяви SSP. Клиентите също ще бъдат уведомени при първа възможност, така че да могат да организират безплатна проверка или ремонт от оторизиран сервиз на Mazda.

Имало ли е кампании свързани с моята Mazda

ПРОВЕРЕТЕ ЗА КАМПАНИИ КАТО ВЪВЕДЕТЕ НОМЕР НА ШАСИ

Номерът на шасито трябва да е дълъг 17 знака и може да бъде намерен във вашия документ за регистрация или в автомобила, разположен под стелката в краката на предна дясна седалка

Няма сервизни кампании за този номер на шаси

Шаси: {{searchString}}

Това шаси не може да бъде открито в базата данни на Mazda за Европа

Вашето шаси попада в обсега на кампания ({{responseData.length}})

Шаси: {{searchString}}


{{item.campaignNumber}}

{{item.description}}

Забележка

  • Ако вашата Mazda попада в обсега на кампания, моля, свържете се с най-близкия дилър на Mazda, за да запишете посещание и да бъди извършена кампанията безплатно.
  • Вече извършените кампании може да изглеждат като незавършени, поради времето, необходимо за актуализиране на нашите вътрешни системи. Моля, отчетете този факт, при наскоро завършените кампании.
  • Моля, имайте предвид, че показаните резултати се подават от активна база данни, която подлежи на промяна, когато стане налична нова информация. Препоръчва се периодична проверка, за да се гарантира, че информацията е актуална.

Намери представител