Партньор на когото можете да разчитате

MAZDA EUROPE SERVICE

ПЪТУВАНЕ БЕЗ ПРИТЕСНЕНИЯ

 

Шофирате в Европа и изведнъж автомобилът ви се поврежда поради техническа неизправност, претърпявате злополука или автомобилът ви е откраднат. Няма нужда да се тревожите! С гаранцията за мобилност от Mazda Europe Service имате до себе си надежден партньор - партньор, на когото можете да разчитате във всяка от тези три ситуации в повече от 40 държави.

 

Автомобилът на Mazda се предлага с гаранция за мобилност при първата му регистрация. Тази гаранция се удължава всеки път, когато ви бъде извършено сервизно обслужване от някой от нашите оторизирани дилъри на Mazda или сервизен партньор. Всички автомобили Mazda отговарят на условията за обслужване в Mazda Europe Service, независимо от възрастта и пробега на автомобила.

КОНТАКТ

 

Съобщете незабавно за повредата си по телефона в сервизния център на Mazda Europe.

 

ОТ БЪЛГАРИЯ (БЕЗПЛАТЕН НОМЕР) 0800 122 46
ОТ ЧУЖБИНА (СЪС ЗАПЛАЩАНЕ)1 +43 1 525 03 6316

 

В СЛУЧАЙ НА ПОВРЕДА ИЛИ ЗЛОПОЛУКА С MAZDA EUROPE SERVICE ГАРАНЦИЯ ЗА МОБИЛНОСТ ПОЛУЧАВАТЕ

 

1. ПЪТНА ПОМОЩ | ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ
В СЛУЧАЙ НА ПОВРЕДА ИЛИ ЗЛОПОЛУКА

Ако не можете да продължите пътуването си поради техническа неизправност или произшествие, моля, свържете се със сервизния център на Mazda Europe Service, който ще може да организира помощ възможно най-бързо. Ако пътната помощ не е в състояние да отстрани проблема на място, автомобилът ви ще бъде изтеглен до най-близкия оторизиран сервизен партньор на Mazda (или по ваше желание до желания сервизен партньор на Mazda, ако той е на разстояние до 50 км от мястото на повредата или произшествието). Ние ще покрием разходите по възстановяването. Ще покрием и разходите за такси, местен обществен транспорт или друг вид транспорт при представяне на оригиналния документ за покупка, в размер до 80 евро с ДДС.

2. ЗАМЕСТЕН ​​АВТОМОБИЛ | ПРОДЪЛЖАВАНЕ НА ПЪТУВАНЕТО | НОЩУВКА | ВРЪЩАНЕ
КАКВО СЛЕДВА?

Ако автомобилът ви не може да бъде ремонтиран в същия ден на повредата, ние ще ви осигурим равностоен заместващ автомобил в рамките на максимум 5 работни дни.2

Като алтернатива можем да покрием разходите за първокласен билет за влак, ако повредата или злополуката са настъпили на повече от 80 км от дома ви. Ако пътуването с влак ще отнеме повече от шест часа, ние ще покрием разходите за самолетен билет до дома ви в икономична класа. Ако предпочитате да изчакате автомобилът ви да бъде ремонтиран, ще се радваме да ви помогнем с резервирането на хотел и да покрием разходите за това.3

3. СНАБДЯВАНЕ С РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ
АКО НЯМА НАЛИЧНА РЕЗЕРВНА ЧАСТ

Ако сервизният партньор не разполага с резервна част, необходима за ремонта на вашия автомобил, ние ще я изпратим възможно най-бързо. Ние ще покрием всички извънредни разходи по доставката, включително разходите за въздушен транспорт и експресна доставка, както и митническите такси. Единственото, което трябва да заплатите, е самата резервна част.

4. РЕПАТРИРАНЕ НА ПРЕВОЗНО СРЕДСТВО
КАКВО ЩЕ СТАНЕ, АКО РЕМОНТЪТ ОТНЕМЕ ИЗВЕСТНО ВРЕМЕ?

Ако местният Сервизен партньор не е в състояние да отстрани причината за повредата или щетите от произшествието на Вашия автомобил в рамките на пет работни дни, ние ще организираме обратния транспорт на Вашия автомобил до най-близкия оторизиран Сервизен партньор (или по Ваше желание до желания сервизен партньор на Mazda, ако той е на разстояние до 50 км от мястото на повредата или произшествието). Ние ще организираме по-нататъшното пътуване до вашата дестинация или местоживеене, както и обратното пътуване, за да вземете автомобила след ремонта.

 


5. В СЛУЧАЙ НА ГРЕШКА НА ВОДАЧА
ДА СЕ ГРЕШИ Е ЧОВЕШКО

Ако не можете да продължите пътуването си поради грешка на шофьора, като например свършване на горивото, ние сме готови да ви помогнем. Ако пътната помощ не е в състояние да ви помогне да продължите пътуването си там и тогава, автомобилът ви ще бъде изтеглен до най-близкия сервизен партньор (или по ваше желание до желания сервизен партньор на Mazda, ако той е на разстояние до 50 км от мястото на повредата или произшествието). Ние ще покрием разходите за пътна помощ и възстановяване.²


6. В СЛУЧАЙ НА КРАЖБА НА ПРЕВОЗНО СРЕДСТВО
В СЛУЧАЙ НА КРАЖБА

Ако автомобилът ви е бил откраднат на повече от 80 км от дома ви, ние ще организираме и финансираме пътуването ви в обратна посока, както е посочено в точка 2 по-горе. Като алтернатива можем да покрием разходите за нощувка в хотел, както е описано в настоящата ни брошура.3

1  Вашият доставчик на телекомуникационни услуги може да таксува разговора

2  Разходите за гориво не се покриват.

3  Разходите за храна и други разходи не се покриват.