наследство

нашето бъдеще е водено от нашето минало

духът на предизвикателството

Mazda и Хирошима са неразделни. Ние сме силно свързани с родния ни град Хирошима. Той олицетворява историята, духа никога да не се предаваме, да правим повече от по-малко, това е което ни прави такива, каквито сме. Ние сме израснали с това отношение. Не е изненадващо, че духът ни на предизвикател може да бъде проследен до миналото на Хирошима.

1967

рождение на роторния двигател

През 1967 г. най-накрая успяхме да осъществим пробив и предоставихме това, което сега се счита за класика, емблематичният спортен автомобил Cosmo задвижван от роторен двигател. Cosmo отвори нова глава от историята на автомобилите и се смята за символ на духът на Mazda за неуморно преодоляване на предизвикателствата. Когато президентът на Mazda, Цунеджи Мацуда, закара прототипа на автомобилното изложение в Токио през 1963 г., това предизвика доста вълнение. Това беше кола, която очевидно заслужи похвалата, която получи - „По-скоро като летене, отколкото шофиране.“

1989

дебют на роудстър иконата

Mazda MX-5 Miata. През 80-те години, строгите нови разпоредби разколебаха производителите на автомобили да произвеждат леки спортни автомобили; казаха, че колите биха били твърде тежки и бавни. Кеничи Ямамото от Mazda и неговият екип не бяха съгласни. Те не се спряха на нищо ново, за да постигнат Jinba Ittai, това усещане за единство с колата и изградиха пъргав роудстър, който е чиста радост да шофирате. Днес на пътя има повече от милион МX-5.

1991

победител на le mans

МАЗДА 787B. Светът стана свидетел на духа на решителността на МАЗДА, когато спечелихме 24 часа на Льо Ман и станахме първият японски производител на автомобили, който го постигна и първият с автомобил, задвижван с роторен двигател. Опитахме през 1979 г. и всяка година от 1981 до 1991 г., печелейки на 13-ти опит.

2003

нова зора за роторния двигател

МАЗДА RX-8. Инженери на МАЗДА работиха неуморно, за да разработят лек, ефективен роторен двигател и го въведоха в емблематичния RX-8 с четири врати. През същата година извадихме на пазара RX-8 Hydrogen RE - първата в света роторна машина, задвижвана от водородно гориво.

1967

рождение на роторния двигател

През 1967 г. най-накрая успяхме да осъществим пробив и предоставихме това, което сега се счита за класика, емблематичният спортен автомобил Cosmo задвижван от роторен двигател. Cosmo отвори нова глава от историята на автомобилите и се смята за символ на духът на Mazda за неуморно преодоляване на предизвикателствата. Когато президентът на Mazda, Цунеджи Мацуда, закара прототипа на автомобилното изложение в Токио през 1963 г., това предизвика доста вълнение. Това беше кола, която очевидно заслужи похвалата, която получи - „По-скоро като летене, отколкото шофиране.“

1989

дебют на роудстър иконата

Mazda MX-5 Miata. През 80-те години, строгите нови разпоредби разколебаха производителите на автомобили да произвеждат леки спортни автомобили; казаха, че колите биха били твърде тежки и бавни. Кеничи Ямамото от Mazda и неговият екип не бяха съгласни. Те не се спряха на нищо ново, за да постигнат Jinba Ittai, това усещане за единство с колата и изградиха пъргав роудстър, който е чиста радост да шофирате. Днес на пътя има повече от милион МX-5.

1991

победител на le mans

МАЗДА 787B. Светът стана свидетел на духа на решителността на МАЗДА, когато спечелихме 24 часа на Льо Ман и станахме първият японски производител на автомобили, който го постигна и първият с автомобил, задвижван с роторен двигател. Опитахме през 1979 г. и всяка година от 1981 до 1991 г., печелейки на 13-ти опит.

2003

нова зора за роторния двигател

МАЗДА RX-8. Инженери на МАЗДА работиха неуморно, за да разработят лек, ефективен роторен двигател и го въведоха в емблематичния RX-8 с четири врати. През същата година извадихме на пазара RX-8 Hydrogen RE - първата в света роторна машина, задвижвана от водородно гориво.

къде сме сега?

Вдъхновени от предизвикателския дух, който живее и диша през Mazda минало и настояще, ние продължаваме да прокарваме граници, за да доставим чистата радост на удоволствието от шофирането от Jinba Ittai. Нашите иновативни двигатели и технологии Skyactiv осигуряват изключителна ефективност и динамика.

skyactiv технология

безкомпромистна динамика и ефективност

Нашите инженери не вярват, че вие ​​като водач трябва да жертвате икономия на гориво, за да се насладите на вълнуващо представяне. Те намериха начин да постигнат и двете, доказвайки отново, че постоянството и иновациите могат да преодолеят всяка пречка по пътя им. Техният отговор е Skyactiv Technology.

разгледайте

всичко е възможно

В Mazda вярваме, че всичко, което можем да си представим, можем да направим истинско. Използваме нашите технологии от следващо поколение, за да разработим по-дълбоки, вълнуващи и възнаграждаващи нива на удоволствие от шофирането, като нашия революционен двигател Skyactiv-X.

открийте нашата визия

мазда vision купе

следващо поколение дизайн

За да проучим потенциала и посоката на бъдещите автомобили на Mazda, използвайки Kodo Design, проектирахме купе с четири врати с просторен интериор и спортен силует, изразяващо изисканост и елегантност.

опит
мазда mx-5

оставате без дъх

Качете се зад волана на нашия емблематичен роудстър и почувствайте мигновена Jinba Ittai връзка, тази връзка, която чувствате с колата като кон и ездач. Той е вграден във всяка Mazda, минало, настояще и бъдеще.

открийте нашата визия