На пръв поглед не би било добре да сравнявате втулка за окачване - всяко отделно парче е с диаметър не по-голям от пет инча - с чифт пръчици за хранене. Въпреки това между тях има повече допирни точки, отколкото предполагате. Както обяснява Ясуйоши Мушитани от Mazda, втулката на окачването има много повече, отколкото се вижда на пръв поглед.
На масата са поставени пет чифта клечки за хранене, които се издигат от най-ниското възприемано качество до най-високото. Първият комплект е от кутия "Бенто", а следващият - от магазин за хранителни стоки. Третият и четвъртият са от елитни ресторанти, а петият комплект, забележително, е поръчков чифт ръчно изработени бамбукови пръчици, някога променени и оформени от един конкретен потребител - Шунджи Танака, дизайнерът на оригиналната Mazda MX-5. Направени от бамбуково дърво, на Танака са му били необходими около 40 години, за да намери правилния дизайн; и те са подредени така, че Ясуйоши Мушитани, старши главен инженер, отдел "Разработване на динамика на шасито" в Mazda, да може да опише значението на втулката на окачването: част с размерите на длан, но жизнено важна, намираща се в системата на окачването на всеки автомобил, която изглежда малко прилича на комплект пръчици за хранене.
За да се постигне правилният баланс между автомобила и водача, втулката на окачването може да се регулира на стъпки от 0,1 мм.
И все пак, пръчиците за хранене, казва Мушитани, са идеалното представяне на това как чувствителното докосване, дори на най-малкото ниво, може да се използва при шофиране. Тънък, заострен и лек, потребителят веднага знае какъв натиск да приложи върху ястието и може да получи незабавна обратна информация за храната, която пръчиците докосват. Дори материалът, използван за производството на пръчиците, като бамбук, може да промени вкуса на храната и цялостното възприемане на ястието. Казва се, че пръчиците трябва да действат като продължение на човешкото докосване, а не като просто устройство за ядене на храна. Именно тези прилики, смята Мушитани, съответстват на философията на Mazda по отношение на бушоните на окачването и също така помагат на водача да се чувства по-комфортно, да контролира и да е "едно цяло" с автомобила, независимо дали се справя с вълнообразни пътища, неравни трасета или тесни завои.
За тези, които не са наясно, втулката е малка, амортизираща част от цялостната система на окачването, която е специално проектирана да поглъща неравностите по пътя, да намалява шума под автомобила и да контролира степента на движение на шасито на автомобила по време на шофиране, особено при завиване. Може да се каже, че тези елементи са също толкова важни, колкото и всеки от главозамайващите екстериори на Mazda. Фактът, че всяка втулка от парчета играе толкова голяма роля с малко присъствие, е още едно чудо на инженерството.