ИМАТЕ ВЪПРОСИ ОТНОСНО MYMAZDA? НИЕ ИМАМЕ ОТГОВОРИТЕ

Често задавани въпроси за MyMazda

Независимо дали имате общо запитване или конкретен въпрос относно функциите за свързване, тук ще намерите всичко. Събрахме най-често задаваните въпроси за приложението MyMazda, за да ви помогнем да се възползвате максимално от приложението - и от вашия автомобил.

MYMAZDA често задавани въпроси - изберете категорията

какво е MY­MAZ­DA?

MyMazda е приложение, което ви предоставя информация за вашия автомобил, като неговата сервизна история и ръководства, и може да ви помогне да намерите партньор на Mazda или да получите актуализации за изтегляне. Можете също да се свържете с пътната помощ чрез приложението. Ако имате свързано превозно средство, можете също да получите достъп до много други функции като дистанционно управление, търсачка на превозни средства и да изпратите дестинация до колата си.

 

КАКВИ СА ПРЕДИМСТВАТА НА ПРИЛОЖЕНИЕТО MYMAZDA?

 

Приложението MyMazda съдържа документи, като например Вашия цифров сервизен запис (DSR), който Ви уведомява кога е необходима поддръжка и Ви информира за отложени елементи, които може да обмислите да замените. Можете да получите бърз достъп до актуални гаранции и договори или да разгледате цифрово ръководство на собственика под формата на лесни за следване уроци. Можете дори да се обадите за пътна помощ.

 

Как да се свържа с Mazda при възникнали въпроси?

Ако имате въпроси, на които не можете да отговорите в нашия раздел за помощ, можете да се свържете с предпочитания от вас партньор на Mazda или с нашия екип за обслужване на клиенти на customer_relations@mazdaeur.com.

Мога ли да използвам няколко устройства за един и същ акаунт?

Не, не едновременно. От съображения за сигурност, приложението автоматично ще излезе от други устройства, когато регистрирате ново.

Мога ли да използвам приложението на таблет, вместо на смартфон?

Да, но някои функции може да не работят правилно, тъй като таблетите не се поддържат напълно.

КАК ДА РЕГИСТРИРАМ?

Просто влезте с имейл адреса си и въведете кода за потвърждение, който ще получите по имейл, за да го потвърдите. След това въведете телефонния си номер. Ще получите код за потвърждение чрез SMS. Въведете кода, за да потвърдите телефона си. След това ще бъдете поканени да въведете личните си данни, за да завършите профила си. И след като сте настроени, ще можете да добавите данни за автомобила си.

 

НАСТРОЙКИ НА ПРОФИЛА МИ В MAZDA

Как да променя клиентските си данни?

1 Отидете на „меню за хамбургер“ (т.е. икона с три вертикални линии) в горния десен ъгъл на екрана на приложението
2 Докоснете Профил
3 Докоснете „меню с още опции“ (т.е. икона с три вертикални точки) в горния десен ъгъл на екрана на приложението
4 Докоснете „Промяна на имейла“; „Промяна на паролата“ или „Редактиране на профил“
5 Редактирайте данните на клиента и кликнете върху „Запазване“, за да запазите промените

Ами ако вече съм регистриран за акаунт в MyMazda?

Ако вече сте регистрирани за акаунт в MyMazda, можете просто да регистрирате друго отговарящо на условията превозно средство, за да се възползвате от свързаните услуги.

Как мога да изтрия акаунта си в MyMazda?

1 Отидете на „меню за хамбургер“ (т.е. икона с три вертикални линии) в горния десен ъгъл на екрана на приложението
2 Докоснете Профил
3 Докоснете „меню с още опции“ (т.е. икона с три вертикални точки) в горния десен ъгъл на екрана на приложението
4 Докоснете „Редактиране на профил“
5 Изберете „Изтриване на вашия акаунт“

• Ще бъдете поканени да потвърдите заявката си. След като потвърдите, че ще излезете от MyMazda, вашият акаунт е изтрит.
• Ако промените решението си и искате да се върнете в MyMazda, ще трябва да преминете отново през процеса на регистрация. Моля, обърнете внимание, че изтриването на вашия акаунт в MyMazda не изтрива данните за клиентите, които съхраняваме за вас.
• Ако изтриете приложението MyMazda от устройството си, то не изтрива автоматично профила ви в MyMazda, все пак ще трябва да изпълните горните стъпки, за да се откажете напълно от MyMazda.

КАК ДА ДОБАВЯМ/ПОКАНЯ ВТОРИ ШОФЬОР?

Изберете „Управление на шофьорите“ в секцията „Моето превозно средство“ и след това натиснете покана на водача, като попълните личните данни на допълнителният водач.

 

МОГАТ ли МНОГО ПОТРЕБИТЕЛИ да бъдат регистрирани с един имейл?

Не, допълнителни потребители трябва да използват имейл адреси, които в момента не се използват в приложението MyMazda.

МОГАТ ЛИ МНОГО ШОФЬОРИ ДА ИЗПОЛЗВАТ ЕДНА ПРОФИЛ?

Да, за свързани превозни средства, основният водач може да покани до четири други водачи на свързани услуги в MyMazda и по -късно да ги премахне по всяко време. За да добавите нови шофоъри:

1 Отидете на „Моето превозно средство“
2 Натиснете „Управление на водачи“
3 Ако има свободно място, докоснете „+ Поканете шофьор“

Ако промените решението си, можете да докоснете „Отказ на поканата“, за да оттеглите поканата си.

За следващите собственици на автомобила, как да пререгистрираме превозното средство при новия собственик и да изключим данните от първия собственик?

Новият собственик може просто да отмени функционалността на свързаните услуги от първия собственик по всяко време чрез приложението MyMazda. Новият собственик е предупреден, че приема от друг собственик. Първият собственик е уведомен, че услугите са прекратени.

Как да добавя/поканя втори водач?

Изберете управление на шофьори в секцията „Моето превозно средство“ и след това натиснете покана на водач.

Как да анулирам покана за втори шофьор?

В раздела „Моето превозно средство“ можете да изберете раздела „Шофьори“, за да управлявате шофьорите и да отмените поканите.

Как да дефинирам разрешения за втори водач?

В раздела „Моето превозно средство“ можете да изберете раздела „Шофьори“ за управление на водачи и да кликнете върху името на избраните водачи.

Как да премахна втори водач?

В раздела „Моето превозно средство“ можете да изберете раздела „Шофьори“ за управление на водачи и да кликнете върху името на избрания водач.

Получих имейл с покана да стана втори водач, какво да правя?

Ако нямате акаунт в MyMazda, моля, инсталирайте приложението и се регистрирайте, използвайки същия имейл адрес, с който сте получили поканата. След като влезете, ще видите поканата и можете да я приемете. Ако имате акаунт в MyMazda, просто натиснете върху бутона приемам.

Защо не виждам специфични функции на свързани услуги?

Функциите на вторият водач се определят от основният водач. Ако не виждате конкретна функция, моля, свържете се с основният водач.

Получих имейл, в който се казва, че някой друг е основен шофьор в моето превозно средство, какво да правя?

Имейлът, който сте получили, означава, че някой друг е записан като основен водач на вашето превозно средство. Ако този човек е направил това неправилно, можете да добавите превозното средство още веднъж и да извършите процеса на регистрация отново.

Ако продавам автомобила си Mazda, следващият собственик ще може ли да види данните ми?

Не, новият собственик на превозното средство няма да може да види нито една от данните на предишния собственик.

КАК ДА ПРОВЕРЯВАМ СЪОБЩЕНИЯ ИЛИ СЕРВИЗНИ КАМПАНИИ?

Можете да проверявате важни съобщения, като сервизни кампании и друга информация за състоянието на автомобила - като нивата на зареждане на батерията - чрез Центъра за известия. Просто кликнете върху съобщението за повече подробности. Той също така ви уведомява за всякакви проблеми, включително безопасност и сигурност, както и ви предоставя новини и актуализации от Mazda.

 

УВЕДОМЯВАНЕ

Ще получавам ли новини и напомняния за услуги на всичките си устройства?

Ако сте избрали опцията получаване на известия, ще получавате напомняния за услуги на всичките си мобилни устройства.

Защо не получавам известия?

Моля, проверете дали имате зададени разрешения за контакт, за да получавате известия от приложението MyMazda в настройките на вашето устройство. Можете също така да избирате между различни видове известия.

КАК МОГА ДА ДОБАВЯ ДОПЪЛНИТЕЛЕН АВТОМОБИЛ?

Има два начина: Можете да добавите автомобил в раздела "Моят автомобил" с бутона "Добави автомобил". Трябва да сканирате VIN номера или да го въведете ръчно, за да видите автомобила си. Вашият дилър на Mazda ще присвои автомобил към вашия профил и данните за него ще се покажат автоматично в раздела "МОИТЕ АВТОМОБИЛИ" на приложението.

 

КАК МОГА ДА ДОБАВЯ ДОПЪЛНИТЕЛЕН АВТОМОБИЛ?

 

Има два начина: Можете да добавите автомобил в раздела "Моят автомобил" с бутона за добавяне на автомобил. Трябва да сканирате VIN номера на шасито или да въведете VIN номера ръчно, за да видите своя автомобил. Вашият дилър на Mazda ще присвои автомобил към вашия профил и данните за него ще се появят автоматично в раздела "МОИТЕ АВТОМОБИЛИ" на приложението.

 

Как да премахна превозно средство от автомобилите си?

Има два начина да премахнете превозно средство от раздела „Моите превозни средства“: Или се свържете с предпочитания от вас дилър, или можете да изберете редактиране на функционалността на превозното средство в секцията „Моето превозно средство“ и да кликнете върху премахване на превозно средство.

Къде мога да намеря номера на шасито VIN?

Можете да намерите номера на шасито VIN в документите си за собственост, във финансовите ви услуги или в застрахователното си извлечение, под предната дясна стелка или на стикер в прага на страничната врата на пътника.

Как да променя името на превозното средство?

Можете да промените името на вашия автомобил в секцията за редактиране на моето превозно средство.

Какво да направя, ако Моята автомобил показва неправилна информация?

Ако смятате, че данните за превозното средство, показани във вашето приложение MyMazda, са неправилни, моля, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти на customer_relations@mazdaeur.com.

КОЛКО АВТОМОБИЛА МОГА ДА РЕГИСТРИРАМ В MYMAZDA?

Можете да регистрирате до 10 превозни средства под един акаунт.

МОЖЕ ЛИ ДА ИЗТЕЧЕ РАЗРЕШЕНИЕТО ПРИ СДВОЯВАНЕ НА MYMAZDA?

Да, кодът за оторизация изтича след 5 минути при сдвояване на MyMazda с превозно средство. Ако изтече, можете да поискате нов код за оторизация в приложението MyMazda. Просто се върнете към Регистрация за свързани услуги, преминете към стъпката „Искане на код за оторизация“, след което докоснете „Заявка“.

КАК ДА ИЗТРИЯ ПРЕВОЗНО СРЕДСТВО ОТ ПРИЛОЖЕНИЕТО MYMAZDA?

Ако трябва да се разделите с превозно средство Mazda, което е използвало свързани услуги, и планирате да използвате друго превозно средство Mazda, изтрийте информацията за регистрация на превозното средство, използвана от свързаните услуги чрез следните стъпки:

1 Докоснете „Моите превозни средства“ от МЕНЮ
2 Докоснете „Редактиране на превозно средство“ от раздела „Действие“
3 Докоснете [DELETE VEHICLE]
4 Прочетете внимателно ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕТО и докоснете [ПОТВЪРЖДАВАНЕ]


Ако сте сигурни, че искате да изтриете автомобила, Вие автоматично ще бъдете изтеглени от свързаните услуги едновременно. Информацията за клиента ви ще остане в системата, така че ако планирате след това да използвате превозно средство Mazda с възможност за свързани услуги, можете да продължите да използвате приложението MyMazda, когато регистрирате новото превозно средство.

КЪДЕ ДА НАМЕРЯ СЕРВИЗНАТА ИСТОРИЯ НА АВТОМОБИЛА СИ?

Изберете „MyMazda“ от главното меню и изберете „Моите сервизни обслужвания“. Тук ще намерите всички предишни сервизни посещения за преглед или изтегляне.

 

СЕРВИЗНА ИСТОРИЯ

Кой може да види историята на обслужването в приложението MyMazda?

ОРЗД изисква постоянен преглед на мерките, предприети за изпълнение на правните изисквания и защита на личните данни, засегнати от обработката. Преди това всеки, който разполагаше с идентификационния номер на даден автомобил, можеше да добави автомобила в приложението MyMazda и да прегледа информацията за него.
Тъй като сервизните записи и графиците за поддръжка се считат за чувствителна информация, те не могат да бъдат предоставяни на трети страни. Поради това са предприети по-строги мерки за защита на тази информация за приложението My Mazda. Само регистрираните първични потребители (за свързани превозни средства) или проверените собственици (за несвързани превозни средства) имат право да преглеждат тези данни. Ако сте собственик на автомобила и все още не можете да видите услугата, история, моля, свържете се с нас.

 

Защо историята на обслужването ми не се актуализира, въпреки че услугата ми приключи днес?

Записите в историята на услугите обикновено се актуализират 24 часа след извършване на услугата. Ако историята на вашите услуги не изглежда да е била актуализирана след този период, моля, свържете се с обслужващия ви дилър или с нашия екип за обслужване на клиенти на customer_relations@mazdaeur.com.

Какво представлява PDF контролен списък и как да го изтегля?

По време на определени услуги при предпочитания от вас дилър на Mazda персоналът ще документира състоянието и всички констатации относно вашия автомобил в специален PDF контролен списък. Кликнете върху иконата за изтегляне в секцията „контролен списък“, за да отворите специалния PDF контролен списък, който ще се отвори във вашия четец на PDF файлове за вашия смартфон/таблет.

Как мога да разбера за всички части и елементи, които може да се наложи да бъдат заменени?

Ако сте отложили сменята на части и елементи, но състоянието все още се показва като „отворено“ или ако имате други въпроси относно този раздел, най -добре е да се свържете с дилъра извършил последното сервизно обслужване.

Къде мога да намеря сервизната историята на автомобила си?

Изберете „MyMazda“ от главното меню и изберете „Моите сервизи“. Тук ще намерите всички предишни сервизни услуги за преглед или изтегляне.

КАК МОГА ДА ЗАЯВЯ СЕРВИЗНО ОБВАНЕ?

Можете да търсите конкретен дилър, като използвате търсенето на дилър или като натиснете върху Сервиз на главния екран или в главното меню под Моите услуги. Можете също да кликнете върху предпочитания от вас дилър на Mazda и да заявите сервизно обслужване.

 

ПРОДАЖБИ

Как да намеря най -близкия дилър на Mazda?

  • Изберете „MyMazda“ от главното меню и докоснете „MyMazda Dealer“
  • Използвайте текущото си местоположение, за да намерите най -близкия дилър
  • Ако предпочитате, можете да търсите, като използвате име на местоположение или име на дилър, като използвате съответните полета за търсене

АКО ИСКАМ ДА ОТПРАВЯ КЪМ РАЗЛИЧЕН ДИЛЪР НА MAZDA ОТ МОЯТ ОБИЧАЕН, КАК МОГА ПЪРВО ДА ВИДЯ КАКВИ УСЛУГИ ПРЕДОСТАВЯ?

Моля, разгледайте „Дилъри“ и прегледайте списъка с услуги, които всеки отделен дилър предоставя.

КАК ДА НАМЕРЯ НАЙ-БЛИЗКИЯТ ДИЛЪР НА MAZDA?

• Използвайте текущото си местоположение, за да намерите най -близкия дилър
• Ако предпочитате, можете да търсите, като използвате име на местоположение или име на дилър, като използвате съответните полета за търсене
• Изберете „MyMazda“ от главното меню и докоснете „MyMazda Partner“ за последния си обслужващ дилър

 

ПЪТНА ПОМОЩ

Как да се обадя за пътна помощ?

  • Отворете главното меню и изберете "Помощ на пътя".
  • Обаждането ще бъде насочено


Моля, имайте предвид, че ако се обадите на пътна помощ от друга държава, може да възникнат разходи.

 

Как да съобщя на оператора къде се намирам, когато ми е необходима помощ?

Необходимо е да съобщите на Пътна помощ данните за местоположението си чрез обаждане. В случай на произшествие данните за адреса ви ще бъдат предоставени на оператора.

Ако се намирате в чужбина, моля, обадете се директно на нашата помощ на +498955987214

 

КАК ДА ЗАЯВЯ ПЪТНА ПОМОЩ?

• Изберете „Моето превозно средство“ от главното меню.
• Изберете „Пътна помощ“ отдолу на автомобила. Той ще покаже адреса на текущото ви местоположение, за да можете да информирате екипа за пътна помощ, когато се обадите (уверете се, че настройките за местоположението на телефона са включени, за да се покаже адресът на текущото ви местоположение).
• Как да се обадите: ще се покаже телефонен номер за контакт или бутон за обаждане, така че можете да се обадите директно за помощ.
Моля, обърнете внимание, че може да възникнат допълнителни разходи, ако се обадите в служба за пътна помощ в друга държава. За повече подробности се консултирайте с вашия мобилен оператор.

 

Регистрация

КАК ДА ИЗПОЛЗВАМ СВЪРЗАНИ УСЛУГИ?

Първо въведете данните за автомобила си, като кликнете върху бутона „Добавяне на автомобил“. След това сканирайте номера на шасито VIN на колата си и я потвърдете. След това можете да дадете име на вашия автомобил и натиснете „Регистрирайте се“, за да стартирате Свързани услуги. След това включете запалването с телефон под ръка и ще получите код за оторизация на централния дисплей на автомобила. Въведете този код в телефона си, за да завършите връзката.

 

НАСТРОЙКА И СТАРТИРАНЕ

Задължително ли е да се регистрирате в Свързани услуги?

Не, това е услуга по избор. Ако обаче искате да използвате функциите на свързани услуги, ще трябва да се регистрирате чрез приложението MyMazda.

Как мога да се откажа от Свързаните услуги?

Ако сте регистрирани в Свързани услуги, можете да се отпишете, като изтриете автомобил от акаунта си по всяко време чрез приложението MyMazda, като следвате следните указания:

1 Отидете на „меню за хамбургер“ (т.е. икона с три вертикални линии) в горния десен ъгъл на екрана на приложението
2 Докоснете MyMazda
3 Докоснете Моите превозни средства
4 Докоснете „меню с още опции“ (т.е. икона с три вертикални точки) в горния десен ъгъл на екрана на приложението
5 Докоснете „Редактиране на превозно средство“
6 Докоснете „Изтриване на превозно средство“ и Потвърдете изскачащото предупредително съобщение

Има ли абонаментна такса за Свързани услуги?

Абонаментът за свързаните услуги е безплатен за първите три години от първоначалната дата на закупуване на превозно средство (т.е. датата на регистрация), а след това има такса. Абонаментната такса след допълнителния период тепърва ще се определя.

Какви данни събират Свързаните услуги?

Connected Services събира разнообразни данни, като лична информация за контакт, информация за превозното средство и информация за състоянието на превозното средство. Ние обработваме такива данни в съответствие с приложимите разпоредби за защита на данните. За повече информация относно данните, събрани от свързаните услуги, моля, вижте Общите условия и политиката за поверителност на свързаните услуги.

Защо Mazda събира данни чрез Свързани услуги?

Ние събираме данни само въз основа на правни основания, както е предвидено в приложимите закони за защита на данните. Данните обикновено се обработват или за изпълнение на договора за Свързани услуги, или въз основа на законни интереси, или въз основа на вашето съгласие. Анонимизираната информация може да се използва за подобряване на качеството на продукта, анализ на данни, изследвания и разработване на продукта. За повече информация относно данните, събрани от свързаните услуги, моля, вижте Общите условия и политиката за поверителност на свързаните услуги.

Дали моите данни ще бъдат изтрити, когато се отпиша от Свързаните услуги?

Цялата лична информация и информация, която косвено позволява идентификация на клиента, ще бъдат изтрити. Анонимизираната информация може да се използва за подобряване на качеството на продукта, анализ на данни, изследвания и разработване на продукта. Например данните, предавани от вашия автомобил, като кодове за диагностични проблеми, ще бъдат съхранявани и използвани от Mazda, след като бъдат изключени от информацията за клиента.

ТРЯБВА ЛИ ИНТЕРНЕТ ВРЪЗКА ЗА ДОСТЪП КЪМ СВЪРЗАНИ УСЛУГИ?

Да, приложението MyMazda не работи без интернет връзка.

РЕГИСТРАЦИЯ

Как да регистрирам ново превозно средство в Свързаните услуги?

Просто предприемете следните стъпки, за да регистрирате друго превозно средство в свързаните услуги:

1 От МЕНЮ докоснете MyMazda
2 Докоснете Моето превозно средство
3 В раздела Действие докоснете Добавяне на превозно средство
4 Докоснете Сканиране на номера на шасито VIN и сканирайте баркода с камерата си ИЛИ, ако баркодът не може да бъде сканиран, докоснете X и въведете VIN
5 Докоснете ВАЛИДИРАНЕ

ФУНКЦИОНАЛНОСТИ

ЗА КАКВО МОЖЕ ДА ИЗПОЛЗВАМ ДИСТАНЦИОННО УПРАВЛЕНИЕ?

Можете да го използвате за дистанционно управление на различни функции на автомобила, като стартиране и спиране на зареждането на батерията и климатичен контрол. Резултатите също могат да бъдат проверени и потвърдени в Центъра за съобщения.

 

ФУНКЦИОНАЛНОСТИ

На какво разстояние от моята Mazda, работят свързаните услуги?

Докато приложението MyMazda и превозното средство са в обхвата на мобилно покритие, свързаните услуги трябва да работят.

Мога ли да използвам функцията за дистанционно управление, докато седя в свързаното превозно средство с ключа?

Не, никоя от функциите за дистанционно управление няма да работи, ако ключът се намира в колата или ако всички врати не са затворени.

Кога се актуализират данните и доклада за състоянието на превозното средство?

Данните за състоянието на превозното средство се актуализират след изключване на запалването. Докато двигателят работи, информацията не се актуализира, дори и да се обновява. Моля, обърнете внимание, че може да отнеме няколко минути за актуализиране на доклада за състоянието на превозното средство след изключване на запалването.

КАКВА ИНФОРМАЦИЯ ЗА АВТОМОБИЛА МОГА ДА ПОЛУЧА?

Можете незабавно да проверите състоянието на различни функции, включително нивото на батерията, обхвата на движение и климатичния контрол. Налични са и други данни за превозното средство, като показанията на километража и налягането на гумите, плюс предупреждения, ако вратите не са заключени.

 

КАК ДА АБОНИРАМ ЗА СВЪРЗАНИ УСЛУГИ?

Изберете „ЗАПИСВАНЕ“ в Моето превозно средство. На всеки екран са предоставени инструкции, които да ви помогнат да проследите процеса. Моля, уверете се, че сте на място, където автомобила ви ще има мобилна връзка за получаване на ПИН кода. Избягвайте гаражи или места с лоши мрежови връзки. Моля, обърнете внимание, че приложението работи само с интернет връзка.

КАКВИ ФУНКЦИИ ПРЕДЛАГАТ СВЪРЗАНИТЕ УСЛУГИ?

Заключване на вратите, състояние на превозното средство (напр .: налягане в гумите, ключалки на вратите, състояние на горивото/батерията, обхват), изпращане на местоположения към навигационната система с помощта на приложение, известия за състоянието на автомобила (отключена врата и т.н.). Свързаните услуги на електрически превозни средства включват: Дистанционно зареждане, Дистанционно спиране на зареждането, Таймер за дистанционно зареждане, Дистанционно климатизиране.

Как мога да стартирам/спирам зареждането на батерията?

Можете да направите това на главния екран на приложението, като плъзнете надясно. Или можете да зададете време за спиране на зареждането на вашия автомобил в настройките на системата за свързване на Mazda.

Как мога да включа/изключа климатичната системата?

Можете да включите/изключите климатичната системата, ако плъзнете наляво по главния екран.

Как да проверя състоянието на батерията си?

Кликнете върху Статус в главния екран.

Мога ли да използвам функциите за дистанционно управление, докато седя в свързаното превозно средство с ключа?

Не, никоя от функциите за дистанционно управление няма да работи, ако ключът се намира в автомобила или ако всички врати не са затворени.

ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ С ПРИЛОЖЕНИЕТО

Оставих ключа си в колата. Мога ли все още да използвам свързани услуги, като отдалечено стартиране на двигателя?

Не, ще видите съобщение за грешка „Fail“ при подаване на заявка за отдалечено обслужване, ако оставите ключа в превозното средство. Ще трябва да държите ключа извън превозното средство, за да изпълнявате отдалечени услуги.

Ако загубя телефона си, как мога да огранича достъпа до свързани услуги?

Можете да влезете в Свързани услуги, като използвате всяко друго смарт устройство, като изтеглите приложението MyMazda и използвате вашите идентификационни данни за вход в MyMazda. Дори и да нямате друго смарт устройство, достъпът до свързаните услуги ще бъде ограничен до други потребители от системата за управление на идентификацията на приложението MyMazda (не може да влезе без парола или биометрично влизане).

КАК МОГА ДА ИЗПОЛЗВАМ НАВИГАЦИЯТА?

Намерете дестинацията си, като я въведете в лентата „Търсене на местоположение“ - или като кликнете върху картата. След като го направите, кликнете върху „Изпращане до кола“ и вашата навигационна система ще бъде програмирана, готова за вашето пътуване.

 

НАВИГАЦИЯ

КЪДЕ ДА НАМЕРЯ ЗАРЯДНА СТАНЦИЯ?

Зареждащите станции могат да бъдат намерени, като кликнете върху иконата на картата в горната част на главния екран и след това или докоснете иконата „Зареждане“ в долната част на екрана или въведете заявка в лентата за търсене на екрана с картата.

КАК МОГА ДА НАМЕРЯ РАЗЛИЧНИ ТОЧКИ НА ИНТЕРЕС POI?

На екрана с картата можете да кликнете върху POI и след това да докоснете иконата „Навигиране“.

Как мога да запазя интересна точка?

В екрана на картата можете да щракнете върху POI и да изберете предпочитана икона.

Как мога да изпратя дестинация до навигацията на автомобила?

В екрана на картата можете да кликнете върху POI и да изберете иконата „изпрати до колата“.

Колко любими точки на интерес мога да запаметя?

Можете да запазите до 1000 любими POI.

Колко дестинации мога да изпратя до колата наведнъж?

Можете да изпратите до три дестинации до колата си, които да зададете наведнъж.

ОТСТРАНЯВАНЕ НА НЕИЗПРАВНОСТИ

ОТСТРАНЯВАНЕ НА НЕИЗПРАВНОСТИ

Нямам достъп до свързаните услуги чрез приложението MyMazda.

За да възстановите достъпа до свързани услуги, изпълнете следните стъпки:

1 Какво превозно средство имате?
а. 2020 Mazda MX-30
2 Изтеглили ли сте приложението MyMazda и сте се регистрирали за акаунт?
Ако не:
а. Ако имате устройство с iOS (iPhone, iPad), изтеглете приложението MyMazda от App Store. Устройството трябва да работи с iOS 9.0 или по -нова версия.
б. Ако имате устройство с Android, изтеглете приложението MyMazda от Google Play Store. Устройството трябва да работи с Android 7.0 или по -нова версия.
3 Вече сте се регистрирали в Свързани услуги?
4 Ако не сте регистрирани в Connected Services, следвайте процеса на записване. Изтеглете приложението MyMazda от магазина за приложения, ако е необходимо.

Направих множество заявки за отдалечени услуги в рамките на период от 60 секунди.

Можете да направите само една отдалечена заявка в рамките на период от 60 секунди. Например, ако случайно сте направили заявка за „отдалечено отключване“ и сега искате да изпратите заявка за „дистанционно заключване“, ще трябва да изчакате поне 60 секунди, преди да можете да направите втората заявка.

Не използвах автомобила седмица и сега нямам достъп до свързаните услуги.

Просто карайте автомобила както обикновено и свързаните услуги трябва да започнат да работят отново.

Изключен съм от приложението, след като не успях да вляза няколко последователни пъти.

Ако сте направили пет неуспешни опита за влизане, трябва да изчакате пет минути, преди да можете да опитате да влезете отново.

Функцията за заключване/отключване на дистанционното управление не работи.

Проверете отново вашия автомобил. Функцията за заключване/отключване няма да работи, ако двигателят работи, ключът е оставен в превозното средство или някоя от вратите е отворена.

ПРОБЛЕМИ НА УСЛУГИТЕ

Мога ли да използвам функциите на Свързани услуги дори по време на актуализация на приложение?

Възможно е да не се използват определени функции на свързаните услуги по време на онлайн актуализация на MyMazda.

КАКВО НЕБЛАГОПРИЯТНО МОЖЕ ДА ПОВЛИЯЕ НА ПОКРИТИЕТО?

Лоши метеорологични условия, отдалечените места, затворените зони и подземните гаражи могат да повлияят на обслужването ви. Използвайте индикатора за ниво на покритието в комуникационното устройство, за да определите дали приемането на свързаните услуги е засегнато. За подробности относно ограниченията на системата вижте Общите условия.

ПЪТНА ПОМОЩ

Как да се обадя за пътна помощ?

Изберете „Моите автомобили“ от главното меню. Изберете „Пътна помощ“ отдолу на колата. Той ще покаже адреса на текущото ви местоположение, за да можете да информирате екипа за пътна помощ, когато се обадите (уверете се, че настройките за местоположението на телефона са включени, за да се покаже адресът на текущото ви местоположение). Обаждане: ще се покаже телефонен номер за контакт или бутон за обаждане, за да можете да се обадите директно за помощ. Моля, обърнете внимание, че може да възникнат допълнителни разходи, ако се обадите в служба за пътна помощ в друга държава. Моля, консултирайте се с вашия мобилен оператор за повече подробности.

Как да кажа на оператора къде се намирам, когато имам нужда от помощ?

Данните за вашият адрес ще бъдат показани и изпратени на оператора.

Ако сте в чужбина, моля, обадете се директно на нашия екип на +498955987214