МОЯТ АВТОМОБИЛ

Тук можете да намерите отговори на всички ваши въпроси за това как вашата Mazda - или няколко Mazda - взаимодействат с приложението MyMazda. Добавете или изтрийте превозни средства в профила си в MyMazda, разберете как да сдвоите приложението си с превозно средство и проучете някои съвети за отстраняване на неизправности.

КАК МОЖЕ ДА ДОБАВЯ ДОПЪЛНИТЕЛЕН АВТОМОБИЛ?

Има два начина: Можете да добавите автомобил в секцията „моето превозно средство“ с бутона за добавяне на превозно средство. Трябва да сканирате номера на шасито VIN или да въведете VIN ръчно, за да видите автомобила си. Вашият дилър на Mazda ще зададе превозно средство към вашия профил и подробностите автоматично ще се покажат в раздела МОИ АВТОМОБИЛИ на приложението.

Как да премахна превозно средство от автомобилите си?

Има два начина да премахнете превозно средство от раздела „Моите превозни средства“: Или се свържете с предпочитания от вас дилър, или можете да изберете редактиране на функционалността на превозното средство в секцията „Моето превозно средство“ и да кликнете върху премахване на превозно средство.

Как да редактирам превозно средство от моите автомобили?

В раздела „Моят автомобил“ можете да изберете редактиране на моето превозно средство в менюто вдясно.

Къде мога да намеря номера на шасито VIN?

Можете да намерите номера на шасито VIN в документите си за собственост, във финансовите ви услуги или в застрахователното си извлечение, под предната дясна стелка или на стикер в прага на страничната врата на пътника.

Как да променя името на превозното средство?

Можете да промените името на вашия автомобил в секцията за редактиране на моето превозно средство.

Какво да направя, ако Моята автомобил показва неправилна информация?

Ако смятате, че данните за превозното средство, показани във вашето приложение MyMazda, са неправилни, моля, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти на customer_relations@mazdaeur.com.

КОЛКО АВТОМОБИЛА МОГА ДА РЕГИСТРИРАМ В MYMAZDA?

Можете да регистрирате до 10 превозни средства под един акаунт.

МОЖЕ ЛИ ДА ИЗТЕЧЕ РАЗРЕШЕНИЕТО ПРИ СДВОЯВАНЕ НА MYMAZDA?

Да, кодът за оторизация изтича след 5 минути при сдвояване на MyMazda с превозно средство. Ако изтече, можете да поискате нов код за оторизация в приложението MyMazda. Просто се върнете към Регистрация за свързани услуги, преминете към стъпката „Искане на код за оторизация“, след което докоснете „Заявка“.

КАК ДА ИЗТРИЯ ПРЕВОЗНО СРЕДСТВО ОТ ПРИЛОЖЕНИЕТО MYMAZDA?

Ако трябва да се разделите с превозно средство Mazda, което е използвало свързани услуги, и планирате да използвате друго превозно средство Mazda, изтрийте информацията за регистрация на превозното средство, използвана от свързаните услуги чрез следните стъпки:

1 Докоснете „Моите превозни средства“ от МЕНЮ
2 Докоснете „Редактиране на превозно средство“ от раздела „Действие“
3 Докоснете [DELETE VEHICLE]
4 Прочетете внимателно ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕТО и докоснете [ПОТВЪРЖДАВАНЕ]


Ако сте сигурни, че искате да изтриете автомобила, Вие автоматично ще бъдете изтеглени от свързаните услуги едновременно. Информацията за клиента ви ще остане в системата, така че ако планирате след това да използвате превозно средство Mazda с възможност за свързани услуги, можете да продължите да използвате приложението MyMazda, когато регистрирате новото превозно средство.

други секции с често задавани въпроси

За да сте сигурни, че нито един въпрос не остава без отговор, открийте, проучете отговорите на най- често задаваните въпроси в другите категории.